2013. július 15., hétfő

Chapter 3.

Drága olvasóim!
Itt is lenne a következő rész.
Szintén rövid lett, amit sajnálok, de nincs sok időm, és a másik blogomat is elhanyagoltam, sajnos, de ott már pár nappal ezelőtt kiraktam az új részt.
Igyekszek minnél hamarabb részeket hozni.
Köszönöm az oldalmegjeleníztéseket, kommenteket, feliratkozókat, -7(!) feliratkozó bloglovin' -on.
Nem is tudom, hogy hogy köszönjem meg nektek, iszonyat hálás vagyok értük.
Na nem is fecsegek, itt a rész.
Jó olvasást!
xoxo, Delancy

Kimberly Esey

-Ugye nem gond, hogy átmegyek hozzátok? -kérdezte Lucy
-Dehogy gond. -mosolyogtam -Örülök a társaságnak. -mondtam
-Akkor jó. -mosolygott ő is
Az útunk a házunkig csendben telt.
-Szép házatok van. -mosolygott, amior beléptünk az ajtón
Nem voltunk túl gazdagok, de mindenünk megvolt, ami kell.
-Köszönjük. -vetettem felé egy mosolyt
Levettük a lábunkról a cipőinket, majd betessékeltem Lucy-t a konyhába.
-Szia anyu! -köszöntem
-Csókolom! -köszönt Lucy is
-Sziasztok lányok!Kimi, bemutatod a kis barátnődet? -mosolygott anyukám
-Ja, persze anyu, ő itt Lucy, ő is a mi sulinkba fog járni, és még egy balettsuliba is járunk, Lucy ő az anyukám, Katherine Esey. -mutattam be őket
-Lucy Moulton. -mosolygott Lucy
-Katherine Esey. -mosolygott vissza rá anyukám
-Lucy, kérsz inni? -kérdeztem
-Igen, köszönöm. -mosolygott
-Narancslé? -szórakoztam az üveggel
-Jó lesz, köszi. -nevetett a mozdulataimon
Teletöltöttem egy poharat az üdítővel, majd a kezébe nyomtam.
-Tessék. -mosolyogtam
-Köszönöm, pincérnő. -nevetett
Csak bólintottam egyet.
Miután elfogyasztotta a folyadékot, leültünk a nappaliba a kanapéra, és bekapcsoltuk a tv-t.
Egy zenecsatornára kapcsoltunk.
-Lucy?! -szóltam
-Tessék? -kérdezte
-Olyan visszahúzódó vagy. -mondtam
-Tudom, te pedig kimondod mindig a véleményed. -nevetett
-Tudom. -húztam ki magam
Nevetett a mozdulataimon.
-Mondhatok valamit? -kérdeztem
-Persze. -mosolygott
-Hát...csak az van, hogy olyan furcsák a szüleim, szerintem valamit titkolnak. - mondtam
-Kérdezz rá. -tanácsolta
-De nem szeretnék, azzal csak tönkre tenném a kapcsolatunkat. -mondtam
-Hát...akkor sajnos nem tudok segíteni. -mondta sajnálkozón
-Mindegy, azért köszi. -mondtam sóhajtva
-És, mikor születtél? -kérdeztem
-1993. November  12. -mosolygott -Te? -kérdezte
-1992 Június 24. -mosolyogtam
-Idősebb vagy. -nevetett
-Na ne mondd. -nevettem vele együtt én is
-De mondom. -kacsintott
-Nem megyünk ki ma sátorozni? -csillantak fel a szemeim
-De! -húzta el az 'e' betűt
-Akkor adok pizsit, meg majd mindent, hogy ne kelljen hazamenne, csak hívd fel a szüleidet. -utasítottam
-Rendben. -mosolygott

Ennyi lett volna ez a rész, tudom, hogy rövid, és unalmas lett, de majd a későbbiekben izgalmasabbak is leszenk!
Puszi

1 megjegyzés: